Contact Info / Websites

marianne13's News

TOWNWATCH :)

2008-08-16 15:33:29 by marianne13
Updated

here's a good commercial

.
/* */
and here's a picture of an awesome ride that i went on today. twice.

TOWNWATCH :)


hacked.

2008-08-16 12:13:48 by marianne13
Updated

this is just for lare.
here you go, logged in as tomfulp, anything else you want ?
because i just wasn't up for changing my level and whatnot.
so here you go.

hacked.


senior pictures

2008-08-13 16:06:27 by marianne13
Updated

I have to go take senior pictures today. And that's pretty much it.

Yesterday [[AUGUST 14]] was my brother's birthday. Now we're both 16 years old. Isn't that super freaky cool especially since we're born in two different years?! Yeah, I know it is. That means we're Irish Twins. You wish you were an Irish twin.

senior pictures


new picture omg

2008-08-12 11:29:52 by marianne13
Updated

I look gay here but whatever.
It has been decidedededed upon !
The Find The Button Game 2 will come out first
thanks to all of you who posted your opinions blah blah blah etc. etc. you get the point.
-------------------------

Okay sooo, 2 new games.
Which game do you want to come out first?

Dressup Game
by gnome42, RulerOfAllDonkeys and OMG me

or

The Find The Button Game 2
by gnome42 and RulerOfAllDonkeys

let me know, thanks :)

PS. for all of you who don't know, gnome42 *is* my brother.


Post 289613

2008-08-08 16:26:08 by marianne13
Updated

I'm baaaaack.
11:11, make a wish.
that's all for now.


lalalala

2008-06-27 12:30:43 by marianne13
Updated

okay so pretty much my internet is being gay and it's hard to log on to newgrounds soo, don't count on me coming on as much anymore

and i'm leaving for vacation on the 30th and won't be back until august 6
try not to miss me too much
see you guys later

VOTE 5 ON OUR LATEST FLASH SUBMISSION!!


lalalala

2008-06-20 22:24:04 by marianne13
Updated

it's the first day of summer :)

report this guy... click on his flash reviews blah blah blah
http://niggouer.newgrounds.com/reviews /flash/9

anyway... 7 days left until I leave the country (finally)

Old news that some people still don't know about:
http://archives.cnn.com/2001/WORLD/asi apcf/east/06/15/square.watermelon/inde x.html

DIY:
http://archives.cnn.com/2001/WORLD/asi apcf/east/06/15/square.watermelon/inde x.html

lalalala


here's the deal, yo.

2008-06-16 21:08:37 by marianne13
Updated

< The great betty raid of '08 >

In between June 17th to June 20th, we will be spam-strafing the following accounts:

On Tuesday, June 17th @ 3:00pm (Eastern Time)
We spam bettyZX's ass. DONE!
On Wedsday, June 18th 1:45pm (Eastern Time)
We spam BigBadBetty's ass. DONE!
On Thursday, June 19th 2:00pm
We spam Betty-Rox's ass.
On Friday, June 20th 2:30pm
We spam BettysBiggestFan's ass (If he's still around.)

Anyone interested give Strategize or DarknessDweller a PM and they'll (hopefully) put you through. Any attempt to spam anyone involved, including me, will have themselves spammed to shit.

Joiners so far:
Strategize
c1ph3r
Darknessdweller
Marianne13

Approved WMDs:

Anything insulting betty
(Username) was/wuz here. ( Reccomended )
FUCK BETTY BALLERS. ( Highly reccomended. )
BETTYSUX/SUCKSASS.
LOLWTF LOLWTF LOLWTF
u sux0rz lolol ( Can be ' u sux0rz lololu sux0rz lololu sux0rz lolol' or ' u sux0rz lolololololololololol' )

Any others comment in Strategize's or Dark's blog.

yea suckaaass, this shit is gonna be tight.
here's a video to keep you busy:

.
/* */
YEAH.. most everyone has seen this and if you haven't you're kinda behind.

here's the deal, yo.


yo momma

2008-06-12 12:38:15 by marianne13
Updated

.
/* */
School's out bitchez.

I can ride my bike with no handlebars <3
[[flobots]]

omg i learned how to play handlebars on the piano
it's pretty kickazz

when the fuck is NG chat gonna be up. it's taking them foreverrr
btw... i couldn't post the original video cause it says embedding is disabled
damn you universal.. but if you wanna check out the music vid:
http://youtube.com/watch?v=AuK2A1ZqoWs

yo momma


summer

2008-05-29 15:09:13 by marianne13
Updated

blaaaah, no exciting plans for summer
any ideas?

PS. only 7 days of school left :o)